CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, oktober 04, 2008

Julen kommer tidligere for hvert år!


Igår når jeg var på Rimi, hadde funnet det jeg skulle ha, og kom til kassen fikk jeg øye et rødt, vellkjent pappstativ. Og jammen var det ikke som jeg trodde, julemarsipanen er på plass i butikken! Det er helt sykt! Det er jo nesten tre måneder til julaften! 1. desember hadde vært en passende dato å komme med julemarsipan og pepperkaker på, ikke 3. oktober! Eller hva synes dere?
Jeg klarte selvfølgelig ikke dy meg, så jeg kjøpte en pakke med julemarsipan, men det var BARE fordi det var fredag! Det lover jeg dere!

Ellers igår var jeg på skolen. Jobbet med en innleveringsoppgave i jus, og var sammen med Pernille på kvelden. Idag har jeg bare slappet av sammen med Bjørnar, men nå har han gått på jobb. Litt senere skal jeg være sammen med Therese, og vi skal ut å spise. Bølgen&Moi har endret meny, så den må sjekkes ut!

Ellers ønsker jeg alle sammen en riktig fin lørdagskveld, og husk at det snart er på tide å begynne med julegavene! Haha!

0 kommentarer: