CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, oktober 27, 2008

Kongen befaler!

I dette tilfellet er kongen Stian- og han befaler at jeg skal skrive mer om halloween-festen:)

På lørdag blir det som sagt halloween-fest her i Nydalen Allé, og kleskoden er selvfølgelig kostyme. Bjørnar og jeg var i byen idag, og fikk fikset resten av pynten, og kostymet, og jeg har såvidt begynt å pynte:)




Flere bilder, og oppdateringer kommer selvfølgelig etter festen, vet liksom ikke hva mer det er å skrive her nå, annet enn at jeg gleeeeeeder meg!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

JEG Gleeeeeeder meg også :-D Tror jeg skal være Casper det vennlige spøkelse jeg.. hihiihihih...

Cecilie sa...

ke du ska kle deg ut som då Susanne?! :D
Eg og ska kle meg ut som ein god fe! og Diesel ska ver superdog! :D

Unknown sa...

Så kule pynt ! Håbe dokke får en kuule fest :)

Unknown sa...

Du må legga inn bilde av Superdoggen som eg sendte te deg på mailen ...

Emme sa...

Jeg gleder meg også =) dette blir bra!

Anonym sa...

GLEEEEEEDER vi oss? :-D


JAAAAAAA :-D

Susanne sa...

JAAAAAAAAA Broremann! DET GJØR VI:D