CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, november 04, 2008

Filmkveld

Etter en lang da på skolen for både Bjørnar og meg fikk vi endelig testet ut det nye hjemmekinoanlegget vårt. Filmen vi så, var selvfølgelig den mye omtalte Sex & Singelliv filmen! Og den levde opp til alle forventninger! Den var så bra, at jeg faktisk vurderer å gå å kjøpe meg hele serien på dvd! Huff, det er fælt å bli så hekta! Jeg har ikke engang begynt å se tredje sesong av Frustrerte Fruer.. Det er som pappa sier når jeg skryter til han om at vi har fått Get Box som kan ta opp tv-programmer, "Jaja Susanne, du skal jo ha tid til å se det du tar opp da".. Og han har et poeng! Et godt poeng faktisk! Men uansett hvor godt det er, så skal jeg ta opp dagens episode av Hotel Cæsar!

Jeg skal nemlig jobbe idag.. Fra klokken 13.00 til klokken 21.00.. Det blir en lang dag, og jeg gruer meg litt.. Man får liksom ikke tatt noen ordentlige pauser.. Men tror likevel at det blir bedre nå. Har jo fått på plass ventilasjonsanlegget, og jeg merket betraktelig forskjell da jeg var på jobb på lørdag!
Men ihvertfall, for å muntre megselv opp litt til å gå på jobb, unnet jeg meg Fjordland Pinnekjøtt til lunsj. Det er den verste opplevelsen jeg noen gang har hatt!
Kjøttet var så fullt av fett, at det ikke gikk an å spise.. Og jeg synes det er drøyt å betale 93kr for fire bittesmå poteter, og en kvart pølsebit! Så nå skal jeg virkelig konfrontere meg med Fjordland, for dette er ikke holdbart!
-Og jeg som elsker pinnekjøtt:(

Iallefall, et godt tips; styr unna!

Kos og klem fra en skuffet Susanne!

0 kommentarer: