CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, november 30, 2008

Vel hjemme

Da var vi nok en gang hjemme igjen, etter en koselig helg på sørlandet.
Vi dro nedover på fredag. Planen var å ta en buss som gikk 13.15, men når klokken var litt over halv 12 ringte Bjørnar meg, og ba meg forte meg ned til byen, for da kunne vi rekke en buss som gikk 12.15. Jeg stresset avgårde, med sminken på halv åtte, og kofferten på slep. Vel nede i byen, og inne på bussen begynte jeg å stusse veldig over om jeg husket å låse døren da jeg dro. Jeg klarte ikke huske om jeg hadde gjort det! Utrolig ekkel følelse.. Og denne følelsen hadde jeg jo hele helgen.. Tanken på at det lå noen fremmede i sengen vår, at noen bare hadde tatt seg til rette foran TV'en, eller laget mat på mitt kjøkken.. Uff!

Heldig vis klarte jeg å more meg i Elses 75års dag. Mange fine taler, sanger, og vitser. Mye folk var det også, men ingen jeg ikke hadde møtt før. Vi fikk servert herlig spekemat, og rømmegrøt, og det var flere kaker til dessert. Alt i alt en vellykket kveld, noe jeg tror bursdagsbarnet kunne si seg enig i!

Idag har dagen gått til å dra opp til Oslo igjen. Vi låner bilen til Randi, så turen hjem gikk radig, i forhold til med buss. Jeg løp så fort jeg kunne fra p3, og opp i leiligheten, og kjente pulsen steig i takt med at jeg nærmet meg leiligheten. Jeg kastet meg over dørhåndtaket, og til min store lykke, hadde jeg husket å låse! TAKK OG LOV!
Men litt uflaks måtte jeg jo ha når vi kom hjem. Jeg klarte selvfølgelig å knuse en neglelakk på gulvet på badet.. Så da måtte jeg til å vaske. Og det var ikke bare, bare å få bort skal jeg si dere! I tillegg klarte jeg å kutte meg på kneet, så nå sitter jeg her i sofaen med plaster på. Hehe!
Må bare tilføye at julestjerna er hengt opp, og at imorgen skal vi en tur på plantasjen for å kjøpe fuglenek, en busk til å sette lys på ute, og noen juleblomster.

Nå skal jeg gå å lage meg middag. Hjemmelaget potetmos og julepølse. Bjørnar er på julebord med Bølgen&Moi, så jeg får slappet av litt alene ikveld, noe jeg er ganske fornøyd med. Da får jeg ordnet siste rest på julekalenderen hans:)
Hadde tenkt å legge ut bilde av den, men Bjørnar har tatt med kameraet på julebordet, så det får bli en annen dag. Legger heller ut noen bilder fra bursdagen igår.

God kveld alle sammen, og kos dere denne første søndagen i advent:)

Klem


Bjørnar & Lillesøster Maren


Maren, Meg & Janniche


Aleksander (Bjørnars fetter) og hans kjæreste Janniche


Bjørnar i ny grå dress


Randi i midten, og hennes søsken, altså Bjørnars tante og onkler


Bursdagsbarn, barn, barnebarn og oldebarn

0 kommentarer: