CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, november 25, 2008

Pakkekalender

Da var de tre første gavene til Bjørnars pakkekalender kjøpt! Gleder meg til å få i hus fleste resten, tenkte å få kjøpt noen til imorgen. Ser for meg i hodet akkurat hvordan jeg skal "tilberede" kalenderen, og "servere" den til Bjørnar. Hihi!
Detta har jeg trua på!

Ellers idag har vi spist deilig middag på Bølgen&Moi. What a suprise.. Hehe!
Bjørnar hadde Bølgens Spesialburger, mens jeg hadde pasta carbonara, med kylling og pesto. Deilig! Til dessert hadde jeg sjokoladebrownie, mens Bjørnar bare hadde en kopp sitronte.

Nå skal jeg rydde og ordne litt her hjemme, så er det TV-kveld med min kjære.

Kanskje jeg legger ut bilde av kalenderen imorgen, men må nesten se litt an hvor langt jeg kommer!

Ha en finfin kveld, dere!

0 kommentarer: