CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 24, 2008

Eksamensforberedelser

Eksamensperioden nærmer seg med stormskritt, og jeg merker at både Bjørnar og jeg er i ordentlig lesemodus for tiden, noe som er veldig bra. Hehe!
Likevel valgte vi å ta en liten pause fra lesingen idag. Vi har vært veldig effektive, ryddet i klesskapet hans, og kastet 6 bæreposer med klær. I tillegg har vi vært å bestilt time til hudpleie, på onsdag. Bjørnar skal ha "herre spesial", noe som innebærer rens, analyse, peeling, massasje og ansiktsmaske. Jeg skal ha noe tilsvarende, bare for jenter, med voksing av øyenbryn i tillegg. Så dette blir deilig, og en ekstremt bra oppladning til eksamen!

Bjørnar begynner allerede på torsdag, mens jeg ikke har min første før 5. desember.
Etter at vi hadde ordnet time på hudpleien, gikk vi opp på Storo. Der fikk jeg byttet en stropp til å ha rundt kofferten, som var ødelagt. Utrolig kjipt at den bare holdt en tur, trodde det liksom skulle være ordentlig kvalitet, når man kjøper Samsonite. Heldig vis var det ikke noe problem å få ny, men det er ganske slitsomt å måtte drive å få ny etter hver tur??



Velvel, nå må jeg gjøre litt mikroøkonomi, dagen min har vært ganske slakk skolemessig sålangt:)

0 kommentarer: