CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 01, 2010

Bloggtørke!

Kjære vene, etter tre uker med "bloggfri" skulle man tro at man hadde nok å blogge om. Men neida. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal skrive om. Jeg har ikke noe nytt å komme med, og føler at det blir samme greiene om og om igjen. Kanskje jeg bare skal stikke hodet under vingene en liten stund? Eller kanskje dere kan hjelpe meg med å komme på noe spennende?

Uansett, dagene går som normalt. Bjørnar er fortsatt i Risør, jeg jobber. Igår dro jeg til Lillestrøm etter jobb, hvor jeg var sammen med Jasper og Leander, i foreldrenes bryllup. Etterpå dro jeg hjem å la guttene. De sovnet på et blunk. De var nok ufattelig slitne etter en lang dag i foreldrenes bryllup. Når de hadde sovnet kom Stian å holdt meg med selskap. Vi så Villmark, og den var mildt sagt ekkel. En film jeg definitivt aldri skal se igjen! Han kjørte meg hjem når brudeparet kom hjem, og jeg må si, jeg fikk selvfølgelig mareritt fra filmen! Æsj!

Idag slapper jeg bare av. Vasker klær, og ordner litt til å dra til Risør på onsdag. Bjørnar kommer å henter meg rett etter jobb, så kjører vi gjennom Sverige, og tar båten over til Sandefjord. På fredag kommer også mamma, pappa og Cecilie til Risør. Så det blir nok en koselig helg, som jeg gleder meg veldig til!

Imorgen skal jeg være sammen med Minken etter jobb. Det blir koselig! Har ikke sett henne siden før vi dro til Spania, så jeg savner henne en smule, kan man si! Vi krysser fingrene for bra vær, så det kan bli vin på terrassen! Ja!

0 kommentarer: