CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, august 27, 2010

Hjem-Hjem-Hjem!

Når jeg går hjem fra jobb imorgen, kan jeg ta helg med god samvittighet! Jeg har tjent masse penger, jeg har vasket leiligheten, jeg har handlet inn til helgen, jeg har fikset en del ting til skolen, og jeg har ordnet tur til Dublin med Therese.

Og som jeg nevnte i et tidligere innlegg, er det mye som skjer denne høsten. Nå har jeg akkurat booket fly hjem til Sandnes 8-11 oktober. Da blir det venner og familiebesøk, shopping i alle butikkene som bare finnes hjemme, være sammen med lillesøster som har begynt på folkehøyskole og mye annet gøy! Jeg gleder meg virkelig!
Pappa har også bursdag like før jeg kommer hjem, så hvis jeg er heldig, blir det nok et aldri så lite kakeselskap også! Huff, nå fikk jeg vann i munnen! Kan ikke huske sist jeg spiste kake!

KakeKakeKake!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Wii så kjekt du komme hjem:D Gjerna eg og må feira min bursdag då sånn at du og Cili og kan komma og få kake:D

Susanne sa...

Ja-Ja-Ja!
Eg går jo glipp av tidenes bursdag idag så! Kaga!