CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, august 28, 2010

Endelig kan jeg senke skuldrene, og ta helg. For å si det mildt, var det helt texas på jobb idag. Fikk faktisk litt julefølelse av alle de handlegale folkene. Når jeg var ferdig klokken tre, møtte jeg Kathrine, for å gå en runde. Det krelte med mennesker, overalt! Sikkert mye på grunn av været, det har nemlig regnet konstant idag. Vi ble ikke lenge på Storo, så etter å ha tatt en kaffe, gikk vi hjem til meg. Nå har hun akkurat dratt, og jeg har funnet ut at jeg blir hjemme ikveld. Jeg orker nemlig ikke å gå ut i dette været!

Ellers vil jeg sende en hilsen hjem, til tante og onkel, som feirer dobbel 50års dag idag! Skulle ønske at vi fikk til å komme, men sånn ble det ikke! Ha en flott kveld, og kos dere masse!

0 kommentarer: