CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, august 09, 2010

Enda flere gaver!

Bursdagsgavene vil ingen ende ta!

Når vi kom ned til Risør fikk jeg tre nydelige Ralph Lauren putetrekk av Randi, Stig og Maren. To av de var beige med blå striper på, det tredje var beige med rosetrykk på. De passet perfekt i sofaen! I tillegg fikk jeg penger, som jeg brukte på nye sko. Jeg liker å bruke penger jeg får på noe fornuftig! Det er så lett at de forsvinner i "det store hullet", så jeg er iallefall veldig konsekvent når det gjelder pengegaver.

På fredag kom mamma, pappa og Cecilie til Risør. Av mamma og pappa har jeg fått gave, og jeg trodde Cecilie var med på den. Men neida, jammen fikk jeg et par lekre sorte støveletter (som desverre var litt små, så de er på vei til å byttes), to kule topper, og et par øredobber! Skal få lagt ut bilder av alt sammen når jeg har byttet og tatt det i bruk! Tusen millioner takk! :)

Putetrekkene fra Ralph Lauren

Hvite sommersko fra Noodles

0 kommentarer: