CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, august 19, 2010

Da var det straks helg igjen gitt!

Etter en morsom tur på Storo Storsenter med Therese idag, er det jammen meg på tide å ta helgevasken. Idag må den gjøres ekstra nøye, for imorgen kommer mamma, pappa og Cecilie på besøk. Cecilie skal nemlig gå et år på folkehøyskole i Hurdal, så de bruker oss i Oslo som base for å få levert henne på skolen. Vi skal alle sammen på en liten velkomstfest på skolen på lørdag. Blir koselig å se hvordan hun skal ha det det neste året! Hun skal forøvrig gå på en egen hestelinje, så jeg håper ikke vi må hilse på hestene på lørdag! (Les; jeg er kjemperedd for hester, og veldig allergisk!)


Siden lillesøster ikke kommer til å befinne seg så langt unna Oslo det kommende året, håper jeg at vi får mange anledninger til å finne på mye gøy sammen!
Vel, nå hører jeg vaskebøttene rope på meg!
God helg!

0 kommentarer: