CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, august 24, 2010

Da er det vel slutt på sommeren da!

Det er rart hvordan folk snakker om været. Når jeg snakker i telefonen med pappa, spør han alltid, "ja, hvordan er været i Oslo da, Susanne?". Når vi kom hjem fra Spania, lurte alle på om vi hadde hatt fint vær, og det første jeg tenker på når jeg våkner om morgenen, er hvordan været er.
Vel, nå kan det virke som om at sommeren er over for i år. Jeg må si at jeg faktisk gleder meg til høsten! For det første, det skjer kjempemye rundt meg. Og for det andre, hva er vel bedre enn en lang kveld, med pøsreggen, stearinlys, god mat og godt selskap? Eller å kle på seg den deilige dunjakken, å dra ned til byen og bare nyte synet av fargerike trær, og en flott høstsol?

Denne uken her har det vært skolestart for Bjørnar. Jeg jobber fulltid, og er i gang med å forberede butikken til ny tilbudskatalog. Jeg føler meg heldig, som har fått så mye ansvar, og håper at jeg klarer å komme i mål med det store lille prosjektet mitt. Hele butikken skal gjøres om på, og det kommer inn flere paller med nye varer hver dag. Jeg føler egentlig at jeg er på ganske dypt vann, men mine to herlige kollegaer som jobber kveldstid gjør en super innsats de også!

Om litt begynner Hotel Cæsar. Jeg er helt i himmelen nå som det har begynt igjen, og etter lange dager på jobb, er det deilig å bare slappe av med litt TV. Gode tv-program hører jo også høsten med!

PS! Idag er det bare fire måneder igjen til juleaften! Hihi!

2 kommentarer:

Iselin sa...

"lang kveld, med pøsreggen, stearinlys, god mat og godt selskap" Åh for en koselig stemning<3 d har eg savna:) Du e flinke Susi så står på på jobb:) Håpe eg snart får tatt en oslotur ner t deg:) Gjerna litt mer tid når du isje har skole, eller gjerna isje siden du har jobb?:p hehe.. alltid litt kusinetid vell?

Kristina sa...

Flinke pia! Butikken fikser du utmerket. Gleder meg til å se verket ditt og resultatet av prosjektet når jeg kommer tilbake fra Moss. Som du sier, det hjelper når man har noen flinke jenter til å hjelpe seg, og gjett om jeg er heldig som har dere :) stå på, Susanne! Klem fra "sjefen"