CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, august 27, 2010

Da er det jammen meg helg igjen!

Det er allerede en uke siden mamma, pappa og Cecilie kom på besøk til oss. En uke siden vi leverte Cecilie på vakre Hurdal Verk Folkehøgskole. Denne uken har jammen meg gått utrolig fort. Jeg har jobbet 10-17 hver dag, og ikke vært hjemme før nærmere halv seks. Hver dag har Bjørnar hatt herlig middag klar til meg. Heldige meg! Idag føler jeg egentlig at jeg har fri, men det har jeg ikke. Halv fem skal jeg opp på jobb å gjøre siste innsats til katalogstart på mandag. Gled dere til alle de gode tilbudene som kommer!

Nå skal jeg rydde og vaske litt her hjemme, for imorgen jobber jeg også, og etter jobb skal jeg være sammen med Kathrine. Vi skal bare kose oss på nye Storo, og gå på café. Det blir en deilig lørdag. Bjørnar jobber, så jeg får se hva jeg finner på utover kvelden. På søndag skal jeg være sammen med Therese. Vi skal (selvfølgelig) planlegge Dublin-turen, sladre og kose oss! Vel dette er min helg, håper dere også får en fin helg!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sandnes calling ! Ja, tenk det er alt en uke siden vi var hos dere. Tusen takk for en kjempefin helg!I dag må jeg også gjøre en innsats i heimen, Diesel roter sånn (lol)I Morgen kveld skal vi i dobbel 50års dag vet du. God helg til deg og Bjørnar. Klem fra mor