CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 22, 2010

Koselig helgebesøk!

På fredag begynte Bjørnar og jeg dagen med en herlig frokost, etterfulgt av en tur på Storo Storsenter. Det er så gøy å gå der nå, etter at det er pusset opp, og blitt dobbelt så stort. Vi handlet ikke stort, annet enn at Bjørnar kjøpte seg et nytt spill til Playstation3, og dermed måtte kjøpe The Sims3 til meg, for at ikke jeg skal kjede meg i hjel mens han spiller. I halv 6 tiden kom mamma, pappa og Cecilie. De hadde kjørt fra Sandnes, for å levere Cecilie på Hurdal Verk Folkehøgskole på lørdagen. Etter å ha pakket litt ut av bilen, slappet av litt, og stelt oss, dro vi en tur til byen for å spise. Etter Cecilies ønske ble det Fridays på Klingenberg. Etterpå gikk vi en tur innom baren Dr. Jekyll, som ligger like ved før vi tok trikken hjem. Kvelden avsluttet vi med litt godteri, og et par runder med Buzz.

På lørdagen måtte vi opp tidlig. Vi spiste koselig frokost sammen alle fem, før vi satte kursen mot Hurdal, for å "levere" Cecilie. Skolen var kjempefin, og det var et lite opplegg for familie og foresatte med lunsj, presentasjon av skolen, elevene, lærerne og linjene i gymsalen, og til slutt kaffe og kaker. Vi ble værende til klokken var godt over fem, før vi råkjørte tilbake til Oslo, for at mamma skulle rekke en runde på Storo. Men mamma og jeg shopper skjeldent under press, så den eneste som endte opp med å kjøpe noe var pappa. Tror han ble ganske fornøyd med ny Nudie jeans, og Tiger belte. Siden det begynte å bli ganske sent, gikk vi rett ned på Bølgen&Moi for å spise etter å ha vært på Storo. Alle var superfornøyde med både forrett, hovedrett og tilhørende drikke. Fantastisk!

Familien Aareskjold foran hurdal Verk Folkehøgskole!

Vi har fått levert fra oss Cecilie, som skal gå på hestelinjen.

Monolitten!

Vi har hatt fantastisk vær hele helgen, så idag tok vi oss en tur i Vigelandsparken før mamma og pappa dro hjem til Sandnes. For min egen del, blir jeg like fascinert hver gang jeg er der. Skulpturene, symmetrien, ja alt sammen! I tillegg vekker parken gode minner fra tidligere besøk!

0 kommentarer: