CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 20, 2009

Allerede søndag!

Det er allerede søndag, og helgen har bare fløyet avsted. både Bjørnar og jeg jobbet igår. For en gangs skyld jobbet begge tidlig, noe jeg tror Bjørnar var veldig glad for, for Bølgen skulle nemlig ha premierefesten til Skal Vi Danse, med over 300 gjester.. Vi kosa oss derimot med programmet på TV, og goood mat! Biff i fløtesaus og provencepoteter. Nå har han derimot dratt til byen for å se fotballkamp på storskjerm. Deretter bærer det rett til Ullevål for å se Vålerenga - Lyn. Med andre ord så er jeg alene hjemme. Jeg har selvfølgelig gjærbakst i ovnen, og ligger på sofaen med 4-stjerners middag-maraton på TV'en.

Hva driver dere med på søndager?:)

2 kommentarer:

Kine sa...

Sååå herlig! =) Eg og ser på det nå ;) Ska prøva å få blogga litt sjøl og i kveld ;)

Miriam sa...

Hva har du bakt?:)