CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 27, 2009

Helga vår

Randig og Stig var her i 19-tiden på fredag, da var vi allerede godt igang med middagen. Det ble servert ytrefilet av svin, provencepoteter, fløtegratinerte poteter, salat og rødvinssaus. Til dessert var det som nevnt sjokoladefondant med vaniljeis. Maten var herlig, det samme var selskapet. Kjempelenge siden foreldrene til Bjørnar hadde vært her nå. Resten av kvelden gikk til skravling, og litt TV i bakgrunnen.

På lørdag koset vi oss med lang frokost, før vi dro til byen. Randi og jeg fikk shoppet litt, mens Bjørnar og Stig vandret fra pub til pub. Lunsjen tok vi på Fridays, etter Bjørnars ønske, noe som selvfølgelig var helt greit for min del også! (ja, jeg elsker Fridays;)
Når vi kom tilbake til leiligheten suste vi rett ut på IKEA, hvor jeg fikk kjøpt litt stæsj (lys, møbelknotter, oppbevaringsbokser osv). Og på hjemveien stoppet vi innom Sandvika Storsenter. Der kjøpte vi veske til speilreflekskameraet, og Randi handlet støveletter.
Kvelden tilbragte vi hjemme. Randi laget mat, kalkunrull med ris, salat og champingnonsaus. Nydelig mat denne kvelden også! Som vanlig spilte vi også kort, og jeg tapte selvfølgelig.

Idag har vi bare kosa oss, spist god frokost, og slappet av. Randi og Stig har dratt, og Bjørnar har fått sykkelVM på TV. Jeg koser meg med bloggen, og livet er perfekt!

Bordet Bjørnar dekket for kvelden.

En trøtt bursdagsgutt!

PS. Bjørnar takker for alle bursdagshilsner (og bursdagsgaver) han har fått så langt!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Høres ut som dere har hatt en flott helg;)