CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, september 03, 2009

OH MY GAAAAD!!!

Jeg er verdens lykkeligste! Idag, når jeg kom hjem fra lunsj og shopping i byen, og skulle ta inn posten, lå det en lapp i postkassen. Jeg har nemlig en kjæreste som elsker å lager skattejakter til meg. Så etter omtrent 20 hint både i boden, på verandaen, og i oppvaskmaskinen, kom jeg endelig til gaven min! En ny PC!! Bjørnar kjøpte som tidligere nevnt ny pc for et par uker siden, og siden han fikk den har jeg vært såååå misunnelig! Så jeg fikk helt lik:) Nå er jeg så fornøyd!

Som sagt var jeg i byen istad, sammen med Miriam og Katrine. Vi kosa oss med lunsj på Fridays, og litt shopping. Det som ble med meg hjem idag var enda et serveringssett i bestikkserien jeg samler på, Eva Solo såpedispenser til badet, og en grytevott, to grytekluter og to kopphåndkle fra Lexington. Jeg kjøpte også en veske, men den kan jeg vise dere imorgen:)

Nå skal nemlig den søte, snille kjæresten min få litt oppmerksomhet!

Dagens fangst!

5 kommentarer:

Kine sa...

DU E BORTSKJEMT!!!! Men me like d =P
Min ligge hjemma hos svigers i karantene.. med svineflunså :S

Susanne sa...

hehe! kan iche joakim fiksan? føle han e ganske god på data?;)

Kine sa...

joakim kan ingenting med data =P hehe Men d e kje pcen som ligge med flunså =P det e Joakim ;) hehe

Iselin sa...

Vikti å ta vare på kverandre:) Du e så heldig Sus:)

Susanne sa...

hehehe! trodde du meinte pc'en eg:P
håbe han blir fort friske, og at d iche e den ekta svineinfluenså???

takk iselin, og god tur te kr.sand!:)