CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, september 01, 2009

Bjørnar har snart bursdag!

Og jeg har allerede bestillt bursdagsgave! Vi har fra før bare et vanlig kompaktkamera, og jeg synes virkelig at det er på tide å oppgradere det! Med litt hjelp fra eksperten i familien, Cecilie, falt valget på Canon EOS 450D. Det ble riktignok også testvinner på TV2 hjelper deg, så valget var ikke så vanskelig. Gleder meg til det kommer i posten! :D

Ellers vet jeg at han ønsker seg penger til disse Shimano MTB M182 Sykkelskoene, samt klikkpedaler som er klikk på den ene siden, og vanlige på den andre siden.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Kjekt å stikke innom bloggen din igjen! Du er flink med interiør og er utrolig snill med kjæresten din - konge å lese!

Låner en mobil for tiden og mangler nr ditt, kan jeg få det? Du kan kanskje bare sende en melding?

Har en helg i september (18 og 19) som jeg må ha fri, så da er du første sted å begynne desverre. Du ser. Skulle gjerne visst litt fort, så jeg vet what to do.

Ha en flott uke videre! Vi snakkes!
Klem fra Møyfrid!