CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, september 21, 2009

Støv på hjernen?

Jeg elsker rene vindu, så idag, har jeg vasket og pusset dem rene til høsten! Skulle virkelig ønske at jeg hadde selvrensende vindu, som i innlegget til drømmehuset, men det får bli en annen gang. Jeg har også renset og vasket alle sluker, og nå står oppvaskmaskin og vaskemaskin å går med renseprogram. Støv på hjernen, jeg?? Neida! Men skal ærlig innrømme at jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg, og som de sier på reklamen; "Du ville aldri vasket opp med en skitten oppvaskkost".

Imorgen skal vi begge på skolen, og så på jobb. Jeg tar vakten for ei som begynte for to-tre uker siden, men som plutselig sa opp med umiddelbar virkning. Det skjønner jeg virkelig ikke, for Kitch'n er drømmejobben ved siden av studier (hun går på BI hun også). Så nå krysser jeg det som krysses kan for at det kommer en ordentlig person, med guts og ståpåvilje inn i stillingen.

Til helgen kommer iallefall Randi og Stig, og forhåpentlig vis Maren til oss. Da skal Bjørnars 22års dag feires. Gleder meg til å få besøk, er så lengesiden de har vært her nå:)

Har dere lesere noen spesielle planer denne uka?:)

4 kommentarer:

Kine sa...

Heihei! =) Dårlig med blogging på meg de siste dagene =S Uff.. dagene går i ett! =( Så har planer om jobb, stall, oppgave, sove, jobb, stall, oppgave sove hele uka =P hehe

HusmorDronninga sa...

Så flink du er!
Kunne ønske du smitta litt over på meg også.. hehe.. jeg bare roter og roter om dagen.. men sånn er det vel når man har altfor mange prosjekter på gang samtidig!
Til helga må det i alle fall ryddes og vaskes.. for da kommer husfar hjem igjen, og vi får besøk av storebror med familie!

Anonym sa...

Søss<3
kan du ikkje komma å vaska litt i leiligheten vår og?:p tror d trengst veldigt masse! :P

nuss

Far sa...

Jeg har planer for helgen, skal en liten tur til søta bror i stømsta. Skal på spa!!!!!