CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, september 10, 2009

Sweet Dreams

Idag etter forelesning i operativ økonomistyring dro Miriam og jeg til byen. Det ser ut som om torsdagen er i ferd med å bli shoppedagen vår.
Sist uke da vi var i byen så jeg på noen søte putetrekk fra Turiform med skriften "Sweet Dreams" brodert på, og jeg har angret helt siden for at jeg ikke kjøpte de. Så idag gikk turen selvfølgelig innom Steen&Strøm, og de fine putetrekkene ble mine. Skal se om jeg får lagt ut bilde når de har kommet på sengen. I tillegg måtte jeg innom Nespresso å kjøpe ny kaffe. Ristretto til meg, Vivalto lungo til Bjørnar og en ny "limited club member-type". Den skal selvfølgelig smakes ikveld! Nå skal jeg rydde og vaske litt, har ikke fått gjort så mye her hjemme de siste dagene.

Ha en super dag alle sammen!:)

4 kommentarer:

Kine sa...

så herlig! Eg og har shoppa i dag! DEEEILIG følelse! =) De putetrekkå e SØTE! =D =D =D

Anonym sa...

Oi, shopper du hver torsdag?

-Caroline :)

Miriam sa...

Nå kommer du til å drømme like søtt som meg:D
God helg!!:D

the Folding chair sa...

Hei,
så herlig med fredags-shopping (det er kjekt uansett dag da) ;)

Tusen takk for kommentar hos meg, er enig med deg ang. lamper - taklampene er helt greie, men ikke særlig interessante. Kunne godt tenkt meg flere lamper rundt omkring. Det er to små hvite kulelamper fra ikea i vinduene, men de ser du ikke på bildene.

Men jeg skjønte ikke helt det du sa om sofaen? senge..?
(ok, nå leste jeg en gang til, og du mener lampene? ja, de spottene var et desperat forsøk på å få inn litt lys på en billig måte en gang). Tas til etterettning!!!

Ha en flott kveld :)