CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 18, 2009

Igår var det min tur!

Pamela

Igår var det min tur til å lage middag til Bjørnar. Han hadde nemlig forelesning fra 08.00 til 17.15, deretter oppgaveseminar til klokken 21.00.. Jeg hadde handlet inn til en enkel middag til oss, og planen var å bare slappe av foran tv'en resten av kvelden. Som vanlig, ble planen min spolert. Minken inviterte oss nemlig ned på Bølgen, for å spise der. Selvfølgelig sier man ikke neitakk til slikt, så jeg gikk nedover i sekstiden. Vi ble sittende å skravle over et glass vin, brød og alioli, og etterhvert kom også Anniken. Da Bjørnar endelig kom var det stappfullt med folk der nede, og kjempegod stemning. Vi fikk bestillt oss mat, og etterpå kom Magnus og fetteren hans.
Som vanlig ble det en kjempekoselig kveld! Er så glad i den gjengen der!

Nå skal jeg lese organisasjonsteori, ordne litt her hjemme, før jeg skal på jobb klokken 16.00. Bjørnar er på skolen, så ser nok ikke han før ikveld. vi får prøve igjen med en rolig kveld foran tv'en, siden det ikke lyktes igår, og jeg skal tidlig på jobb imorgen!

Ha en god helg dere!
Klem
PS. Har dere forresten noen gang sett en styggere sparegris?? Den er så stygg at det er morsomt å putte penger på den;)

2 kommentarer:

Obert sa...

Jeg tror Susanne har lagt mange penger på sparegrisen, den så så fet ut!

Anonym sa...

den grisen fin...og den snakker til og med tjekkisk...
ikke mobb han;)