CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 13, 2009

Sommeren er tilbake!

"Sommeren" er tilbake i hovedstaden, og i den forbindelse vil jeg vise dere lesere hva som befinner seg ca 50 meter utenfor leiligheten min. Nemlig en badeplass! Jeg kan sitte på verandaen, å se folk bade, midt i Oslo! (skal selvfølgelig ikke legge skjul på at det ikke er noen som bader nå, men).

Idag er Bjørnar på blåtur med jobben. Fikk sms av han for litt siden, da satt de på verandaen hos Minken i Drøbak, og så utover Oscarsborg Festning. Hva de skal videre er det ingen som vet, men jeg har sendt med ham kameraet, så satser på at han har med noen bloggbilder hjem:)
Ellers har jeg jobbet i helgen, både fredags kveld, og lørdags ettermiddag. Igår fikk vi vin fra hovedkontoret, noe som selvfølgelig var kjempestas! Den er lagt i kjøleskapet, så nå satser jeg bare på at været holder seg, så vi kan nyte den på verandaen en dag!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Ta med deg vinen på stranda?:D Så kan du late som du er i syden.. eller noe!:P