CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 25, 2009

Utfordring

Jeg har blitt urfordret av Iselin, og siden jeg ikke har så mye annet spennende å blogge om, hopper jeg liksågodt rett ut i den;

Utfordring:
1. Skriv 3 ting du husker som om det var igår:
-Første gangen jeg møtte Bjørnar, noe som nå er over tre år siden!
-Mine fire sydenturer med Therese. Alt det tullet vi fant på, som jeg selvfølgelig ikke skal legge ut om her, da jeg vet at både mamma og pappa leser bloggen min!
-Russetiden, alle forberedelsene, russekroene, og ikkeminst KONGEPARKEN! Så, Maren og Cecilie; gled dere!!

2. Skriv 3 ting du misliker:
-Tiggere, uteliggere og alkoholikere/narkomane. Hvorfor må de sitte midt i handlegatene???
-Rot! Føler at jeg rydder og vasker hver dag, men sånn er det å ikke bo hjemme hos mamma og pappa! Skjønner at jeg har undervurdert dem opp gjennom årene!
-Folk som stopper opp å prater på plasser det ikke passer. F.eks. på toppen av rulletrappen, midt i de smale gangene på skolen, foran dørene på tbanen, ja, dere skjønner..

3. Skriv 3 ting du liker godt:
-Familien Aareskjold og Stenersen, vennene mine, og selvfølgelig verdens beste kjæreste!
-Interiør. Det første jeg sjekker hjemme hos folk er lampene og kjøkkenutstyret deres (veldig diskre selvfølgelig).
-Å spise ute..!

4. Skriv 3 blogger du leser daglig:
-Iselin sin verden
-Min rare verden
-Kine -En dag i mitt liv

5. Skriv 3 sanger du hører mye på for tiden
-Nickelback - Gotta Be Somebody
-Michael Buble - Haven't Met You Yet
-Postgirobygget - Luftmadrass

6. Skriv 3 tv-program du følger med på
-Grey's Anatomy
-Hotel Cæsar
-Klokken åtte hos meg

7. Skriv 3 venner du vil sende denne utfordringen til
-Min rare verden
-Kine -En dag i mitt liv
-Husmor-Dronninga

2 kommentarer:

Therese sa...

Haha, di sydenturane ja:-D miss!

HusmorDronninga sa...

OI.. Utfordring til meg!?
Tusen takk.. Det skal jeg se om jeg ikke får gjort noe med en dag...