CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, oktober 25, 2009

Dette er jul for meg!

Jeg elsker julen, men spesielt etter at jeg flyttet til Oslo har denne høytiden blitt ekstra viktig for meg. Jeg har for lengst begynt på julegavene (dels fordi at da slipper jeg å tenke på det i eksamensperioden, dels fordi når jeg finner det synes jeg det er smart å kjøpe det med en gang, for du kan være sikker på at når julen nærmer seg, er tingen umulig å få tak i!).

Nå ligger Bjørnar å ser på actionfilm, mens jeg har opprettet en julemusikkmappe på Spotify. Og siden jeg allerede var så godt igang med dette juletemaet, tenkte jeg at jeg skulle vise dere lesere hvordan en typisk jul for meg er! Håper ikke dere synes det er altfor tidlig, det er tross alt under to måneder til julaften!


Bunaden er et must på julekvelden!

Min vakre søster og meg, før vi dro til Farmor og Farfar.

Fetter Haakon leser Juleevangeliet.

Tante Jani.

Hele familien Aareskjold samlet rundt middagsbordet.
Her er det ribbe som står på menyen.

Familien (Solsem)Aareskjold.

PS. Beklager de dårlige bildene, men de er tatt med en gammel mobiltelefon!

3 kommentarer:

Iselin sa...

Jaaaaa, d e jul d :-) Men denne julen håpe eg på pinnekjøtt, siden d like eg og:p åsså e d jo hos oss. men me ska nok få t litt julestemning her i stugan också :-)

Susanne sa...

eg håpe og på pinnekjøtt:D d e seriøst d besta eg vett! å siden eg har begynt å liga kålerabistappa, hadde d våre gudd!

eg glede meg kjempemasse! d e koselig å laga nye tradisjona og:) <3

Farmor og farfar sa...

Hei Susi gullunge!
Det gleder to "gamle" hjerter at du husker alle de fine juleaftene vi hadde sammen! Men tiden går videre, nå er det neste generasjon som overtar. Vi gleder oss også i år å være sammen mede deg og resten av familien. PINNEKJØTT det er godt!