CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, oktober 10, 2009

Susanne elsker...

....Å ha en snill søster som jobber i skobutikk!

Idag fikk jeg nemlig pakke i posten fra pappa. Den inneholdt jammen mye rart, og det er deilig å vite at de hjemme tar vare på den surrete studenten i Oslo.
Som sagt jobber lillesøster i skobutikk, og hun er jammen gavmild! Støvelettene under er favorittskoene mine. Jeg fikk et likt par for et år siden, og jeg har brukt de til alle mulige anledninger, så nå begynte de å bli slitt. Heldig vis var de også i årets sortiment, og jeg fikk et nytt par.

Jeg fikk også Ilse Jacobsen støvler (som jeg har blogget om i et tidligere innlegg). De kom ferdig behandlet med skokrem, og en ekstra tube og en god beskrivelse, så jeg kan fortsette å holde de vedlike. Tusen takk lille snille, nå er jeg godt forberedt!

Bjørnar fikk seg sykkelskjorte, noe som alltid godt med! Jo flere, jo bedre, så slipper jeg å vaske så ofte. Hehe!

Tusen takk dere der hjemme!

Den siste uka har jeg styra masse her hjemme, og jeg har hatt et lite prosjekt på soverommet. Skal se om jeg ikke får blogget om det imorgen!
Ha en fortsatt fin kveld!

1 kommentarer:

sollimi sa...

så koselig å få pakke da:)
de skoene får du ta med deg til bergen på besøk;) her trenger du dem....