CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, oktober 11, 2009

Ukas prosjekt

Denne uka begynte med at Bjørnar og jeg kjøpte oss nye puter og dyner. Deilige dundyner fra Høie, og tilsvarende puter. Det kjipe var bare at da vi kom hjem, og skulle bytte om til de nye dynene, luktet den ene ordentlig surt, svett, innestengt og gammelt. Det var skikkelig ekkelt, og lukten bare oste ut i leiligheten. Vi kontaktet butikken hvor vi kjøpte dem, og det var selvfølgelig de to siste vi hadde fått. Men de kunne få en ny fra en annen butikk, som vi kunne komme å hente på fredag. Da vi kom for å bytte dyne viste det seg at den de hadde fått var den siste dynen den andre butikken hadde hatt, og i tillegg hadde den vært utstillingsmodell. Hvem er det som tenker og tror at man betaler langt over 1000kr for en utstillingsmodell som atpåtil er noe så kroppsnært som en dyne..? Ikke jeg iallefall, SÅ, vi venter fortsatt på en ny dyne..

Vel, i tillegg har jeg ommøblert litt. Jeg har byttet om på kommoden og bokhylla. Ryddet og kastet. Neste prosjekt er å bytte ut alle de fargede permene, så alt er likt. I tillegg har vi tatt opp den gamle TV'en vi hadde i boden, så til uka skal jeg kjøpe en DVDspiller, så blir det Frustrerte Fruer og Sex&Singelliv på senga. Kjenner på kroppen at det kan bli deilig utover høsten!

Skulle ønske vi kunne hatt et eget kontor, for bokhyller er virkelig det styggeste og mest uorganiserte møbelet jeg vet om!

Jeg har også gjort noe så harry som å kjøpe en peis-DVD, skal bli spennende å se hvordan den blir på TVskjermen!

Prøvde å få litt helhet på bildet :)
Må si jeg ble fornøyd med ommøbleringsresultatet!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Kjempe fint:D E så kjekt me prosjekt. Peis-dvd? vil d sei at d e sånn peis så knitre og vise fyr i en peis? haha:p enige at å se sex&singelliv og ff på sengå e herlig :D du e fliiink^^,

Susanne sa...

ja, d e d;) kan velga mellom peislyd, eller klassisk musikk:p
elle så kan man ha akvarium:p hehe!