CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, oktober 15, 2009

Helgens Agenda

Imorgen etter forelesningen drar vi nedover til Skien for å besøke Aleksander og Janniche. Vi har såvidt jeg vet ingen spesielle planer, men satser på at det blir mye kos, og kanskje litt shopping?! Håper også at de har like nydelig vær der nede, som vi har her i Oslo. De siste dagene har vært upåklagelige, med knallblå, skyfri himmel, og lite vind. Litt kaldt i luften er det jo, men det er bare å kle seg godt!

Bjørnar er enda på skolen. Jeg skal straks begynne på middagen. Ovnsbakt ørret, poteter, gulerøtter og holandaisesaus. Mmmm, jeg gleder meg! Ellers skjer det ikke så mye spennende her for tiden. Venter fortsatt på ny dyne, noe som virker som om det kan ta en stund. Har dere noen planer for helgen da?

Forresten så vil jeg gratulere Kine med 21årsdagen idag! Håper du får en fin dag, og noen morsomme gaver du kan blogge om! :)

Klæææm!

PS. Bildet er hentet fra vg.no.

2 kommentarer:

tante Jani sa...

God tur te Skien, håbe dokke får ei fine helg der. D e vel ikkje så spennande for ei Oslo-jenta å shoppa i lille Skien ? Eg ska te Madla i helgå og på søndag ska me i 19 års dag te Iselin :)

Klem

Kine sa...

Tusen takk!!! =D =D
har både gaver og shopping og blogga om ;) hehe