CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, oktober 21, 2009

Litt om alt

Da har vi endelig fått hentet den andre dynen, så ikveld skal det bli deilig å legge seg! Merker for hver natt som går at det blir kaldere ute, og vi er avhengige av å sove med vinduet åpent. Ellers har vi vært i byen, og nå er vi godt igang med julegavene! Det skal bli utrolig deilig å slippe å tenke på gavekjøp i eksamensperioden.

Planen idag var å gå ned å spise på Bølgen&Moi, men siden jeg var der med Minken igår, blir det hjemmelaget biff her. Jeg er så heldig som har en kjæreste som er kokk! :)

Under kommer et par bilder fra dagen idag, ikke så spennende men!

Jeg digger den nye lysslukkeren min!

Julegavene er stablet bak døren.. Hehe!

Bjørnar fikk boken Lucifers Evangelium, og et ølglass som han hadde ønsket seg av meg :)
Mens heldige meg fikk et kjempefint smykke i hvitt gull med diamanter.. DET skal jeg ha på på julaften!

Da vi var i Skien i helga forelsket jeg meg helt i denne typen lysestake, så jeg måtte bare kjøpe meg en. Denne er fra Hadeland.

3 kommentarer:

Iselin sa...

Så fint smykke du hadde fått :-)
Glede meg t å se d på deg på julaftå så du ska feira hos OSS :D

Anonym sa...

Hei du!
Kjekt å være innom bloggen din! Gratulerer med 2 år. Såg Bjørnar på CG i dag. Håper å få sett deg snart.. Det var den middagen med jobben. Tror det ikke før jeg er der..
Ha en flott helg.
Jeg jobber i morgen!
Klem fra Møyfrid!

HusmorDronninga sa...

Så nydelig smykke du fikk!

Blir helt missunnelig på dere som er så godt i gang med julegavene... Jeg kommer desverre ikke lenger enn med tanken... men så har jo ikke jeg noen eksamener å tenke på lenger heller da...