CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, oktober 13, 2009

Forsovelse og Kokebokanbefaling

Idag forsov jeg meg for første gang i hele mitt liv. Er det ikke typisk at jeg klarer det, når det siste foreleseren sa før vi gikk hjem igår, var at dagens forelesning var den viktigste av alle? Han sa til og med at dersom vi brakk benet, måtte vi få noen til å bære oss på skolen. Jeg våknet altså klokken 08.01, og kan virkelig ikke huske at vekkerklokka ringte klokken 07.00.

Men jeg fikk iallefall surret meg på skolen til slutt, en time etter at vi begynte. Og siden har det føltes ut som om jeg har hengt en time etter når det gjelder alt annet også. Hehe!

Ellers møtte jeg Minken i firetiden. Planen var å spise middag sammen på Bølgen. Vi fikk også sladret en hel del over en flaske vin, og jeg bare må anbefale dere denne kokeboken jeg har forelsket meg i! Den heter 100 Retter, og er skrevet av Trond Moi. Den inneholder alle Bølgen&Mois signaturretter, pluss mye annet digg! Dersom du vil lese mer om den, er det bare å trykke på bildet, så kommer du rett inn på Gyldendals nettbutikk.

2 kommentarer:

Kine sa...

ÅÅÅÅH, eg leste FORLOVELSE og ikkje forsovelse =P hehehehe
beklagebeklage at der ikkje e oppdatering på bloggen min =S må seriøst prøva å finna tid te å blogga litt!!! I mårå håpe eg =D Har "fri" då =D

Iselin sa...

Eg og leste forlovelse:b sko t å skriva gratulere, men så leste eg litt lenger ner hehe:p typisk å forsova seg når du absolutt isje kan..:p