CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, oktober 04, 2009

Maren-helg + Shopping!

På fredag jobbet jeg tidligvakt, og når jeg kom hjem rakk jeg såvidt å dusje før Maren kom. Vi gikk opp på Storosenteret å shoppet litt, før vi gikk på Bølgen for å spise. Maren og jeg hadde herlig kremet blomkålsuppe til forrett, mens Bjørnar hadde carpaccio av hjort. Til hovedrett ble det fiskesuppe med skalldyr for Maren, biff til meg, og lam til Bjørnar. Desserten tok vi hjemme, mens vi så Hotel Cæsar og X Factor som vi hadde tatt opp.

Rosa Sløyfekampanjen på Aker Brygge.

På lørdag jobbet Bjørnar. Så da benyttet Maren og jeg anledningen til å dra til byen for å shoppe. Vi startet på Oslo City, fordi det pøsregnet. Den samme tanken hadde nok resten av byens befolkning tenkt og, så det endte med at vi kjøpte oss hver vår paraply, og gikk oppover Karl Johan. Bare for å nevne det tror jeg vi var innom alle Oslos H&M- og Cubusbutikker, for ikke å snakke om alle byens skobutikker og veskebutikker. Vi spiste lunsj på Fridays etter Marens ønske, noe som for meg var heeeelt greit, før vi fortsatte shoppingen innendørs på Aker Brygge og Storosenteret.

Til Skal Vi Danse koste vi oss med Stenersen-søsknenes favoritt, nemlig taco. Og etter endt TV-maraton ble det et slag kort. Nå har Maren akkurat dratt, og vi ligger som to slakt på sofaen, med planer om å gå oss en søndagstur i det nydelige høstværet! Under kommer litt av hva jeg fikk handlet meg igår.

Veske med stor og god plass!

Jeg elsker perler, både i ører og i hår!

Noen nye tunikaer har man alltids bruk for!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Fine ting du hadde kjøpt deg Susi:) Og d såg veldi koselig ud me tacobord, nam nam:) huske me hadde sånn når me og va der..:) Eg vil jo snart komma på besøk igjen, må isje bli for lenge t då! ka ti komme du hjem forresten? :)