CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, oktober 19, 2009

Helga som var

Først vil jeg starte med å ønske Aleksander og Janniche velkommen til bloggverden! Gleder meg til å følge bloggen deres fremover!

Vel, på fredag dro som tidligere nevnt Bjørnar og jeg ned til Skien for å besøke Aleksander og Janniche. vi var nede så tidlig som i tre-tiden, så vi fikk mye ut av dagen. Det vil si at vi kosa oss hjemme i det nye huset deres, som forøvrig er kjempefint! Vi pratet og koset oss, og etterhvert laget Aleksander herlig hjemmelaget pizza til oss. Vi rakk å spise før både Cæsar og XFactor, så da var kvelden min reddet! Det var veldig koselig å ikke ha så mange planer, er jo ikke så ofte vi er på besøk, så det er best å utnytte tiden!

På lørdag sov vi lenge. Utrolig deilig å ikke stresse avgårde. Frokosten brukte vi også lang tid på, det samme med morgenstellet. Videre bar det avgårde til byen. Vi var på både DownTown i Porsgrunn, og Herkules i Skien. Selvfølgelig hadde vi fullstappet koffert når vi kom, så det ble ikke storhandel på oss. Men kan si så mye som at jeg har fått kjøpt enda en julegave, og litt julepynt til leiligheten vår.
På kvelden var vi på Jimmys i Porsgrunn å spiste herlig biff, mes desserten ble servert hjemme. Pannekaker og is, til resultatene av Skal Vi Danse. Kjempekoselig kveld, uten noe mas og styr!
Søndag sov vi også lenge, før vi gikk oss en tur i nabolaget hvor de bor. Det var nydelig høstvær, og godt og varmt i luften, så vi ble skikkelig signe når vi kom tilbake. Vi slappet av litt før vi alle fire begynte på maten. På menyen sto biff stroganoff, etter Aleksanders ønske. Han fikk det nemlig servert her forrige gang de var på besøk, og nå skulle han lære å lage det selv. Det ble utrolig godt, og det var kjempedeilig å sette seg på bussen tilbake til Oslo god og mett!
Tusen takk for en kjempefin helg begge to! Vi gleder oss allerede til neste gang!

Pizzamesteren!

Aleksander og Janniche på La Baguette på Herkules.

Bjørnar og meg.

Janniche og meg på Jimmys.

Bjørnar og Aleksander på Jimmys.
Jeg fikk meg meg hjem en lysslykker med elg på, og to kopphåndkle med God Jul brodert på. I tillegg kjøpte vi oss 24 par nye sokker, noe Aleksander og Janniche syntes var veldig rart. Hehe!
PS. Jeg vil også gratulere min kjære kusine Iselin med 19års dagen som var igår! Håper du kommer på besøk i november! :D

0 kommentarer: