CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, oktober 30, 2009

Stemningsrapport

Det er fredag, og skolearbeid og husvask er unnagjort. Nå har jeg seget ned i sofaen, senket skuldrene, og satt på rolig musikk. Bjørnar har tent masse stearinlys, og roen har senket seg i Casa Stenersen. Vi skal kose oss med hjemmelaget pizza, og hverandres selskap. Imorgen skal han nemlig jobbe. Det vil si at jeg muligens er helt alene hjemme på selveste Halloweenkvelden. Håper virkelig ikke noen ringer på hos meg, og jeg kan jo bare annonsere her at jeg ikke kommer til å åpne døra! Så, det er ikke vits å prøve engang.

De fine Iittala/Marimekko telysestakene mine!

Lyslykt fra Kitch'n.

Den nye lyseklokken fra Hadeland.

Kubbelysholdere fra Georg Jensen.

Bjørnar skal prøve ut lysslukkeren!

4 kommentarer:

Kine sa...

Sååå herlig! =) Ligge ensom og alene i sengå og ser på sex og singelliv sammen med svinaflunså =/ ÆSJE! =(

Mariann sa...

Hei, og takk for kommentar på bloggen. Gjør ikke noe om den kommer på salg, for jeg betalte bare 1799,- for den :o)

Susanne sa...

svineinfluensa?? seriøst?:(
du får ha god bedring iallefall:)

jo, bare hyggelig mariann, er innom å sniker på bloggen din innimellom, den er jo så koselig:)

HusmorDronninga sa...

Den lysslukkeren din er bare lekker... men kan jeg spørre hvor du har kjøpt den henne? Kitch'n kanskje? Kul er den i alle fall :)