CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 25, 2009

50% IGJEN!

Igjen har Christiania Glassmagasin 50% på alle varer i butikken, og det hadde jeg tenkt å utnytte nok en gang! Det jeg hadde tenkt å kjøpe var et serveringsbestikk til bestikket jeg samler på (har et fra før, men hadde vært greit med ett til!), Rosendahl kaffeglass og et grytelokk. Jeg var der rett etter åpningstid igår (altså med en gang tilbudet startet), og jeg ble svært skuffet. Det virket som om de ikke hadde fylt opp butikken siden forrige gang de hadde tilbudet (for ca en måned siden). Og som dere ser av bildet, var det eneste jeg fikk kjøpt grytelokket. Men syntes det var litt kjipt å bare kjøpe et grytelokk, så slengte med en sikt, en timer og en ostehøvel. Ble jo litt likevel da! :)

0 kommentarer: