CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 03, 2009

Bytur

Idag var Bjørnar og jeg i byen en tur. Der møtte vi mamma, som hadde vært i møte her i Oslo. Vi spiste deilig middag på Fridays, før mamma brått fikk det travelt med å rekke flyet hjem. Koselig hadde vi det iallefall. Er ikke lenge til jeg ser henne igjen, heldig vis:)

Jeg fikk også kjøpt meg duklodd som ser ut som prismer. Gleder meg til å bruke de, men akkurat nå blåser det helt vilt ute, så tror jeg drøyer det litt. Hehe!



3 kommentarer:

Miriam sa...

Hørtes ut som en koselig dag:)
Masse lykke til i morgen!

Unknown sa...

Hei Susanne :)
Er Illums Bolighus bra? Der får jeg rabatt på alt jeg handler nemlig :) Håper du koser deg i Oslo. Klem onkel.

Susanne sa...

Heeei Sjonkel!

ja, illums e bra! ligge på house of oslo, som e et reint interiørsenter. der ska eg ta deg me en gang du e i oslo! kor mange prosente får du? kan du dela de me meg?:D siden eg e x-ansatt liksom?:P