CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 14, 2009

Litt om mye!

Da var endelig en lang, men lærerik uke over. Sjefen min har hatt ferie denne uken, så jeg har jobbet 09.00-16.00 hver dag denne uka. Deilig start på ferien! Heldig vis har det ikke vært så alt for fint vær, så sånn sett har det vært veldig greit å jobbe. På fredag etter jobb møtte jeg Therese. Vi dro hjem til meg for å bake amerikanske cupcakes, som en overraskelse til Siren, som kom på besøk fra Sandnes. Må si at vi var ganske stolte av oss selv til slutt, de smakte utrolig godt og dersom man bare øver seg på å ta på glassuren, ser de kjempebra ut også! (skal legge ut oppskrift siden). Vi kosa oss med jenteprat og taco, men kvelden ble ikke så alt for sen, da jeg skulle på jobb dagen etter.

Therese er igang med cupcakes'ene:)
Å legge på glassur krever trening...
Om man ikke er konditor, sånn som Siren!
"Kagejenta"

Pappa

Ellers vil jeg også gratulere pappa med vel gjennomført Nordsjøritt, med to krampeanfall og motvind! Han brukte 4timer og 46 minutter, og kom på 3201 plass av i alt 7100 deltakere! Det synes jeg virkelig er sprekt av en mann i 50årene som egentlig aldri har vært særlig sportslig av seg! I tillegg håper jeg at hele Aareskjolds-familien koser seg i Tante Jani's bursdagsselskap idag, jeg skulle gjerne ha vært der! Istedet ligger jeg strekk ut på sofaen, litt uggen i kroppen, og vond i halsen. Det samme gjorde jeg igår. Men litt utpå kvelden følte jeg meg bedre (men ikke bra nok til å orke å lage mat), så Bjørnar og jeg spaserte ned på Bølgen&Moi og spiste herlig middag der:)

Ikveld kommer Miriam. Vi skal nemlig til Hadeland Glassverk imorgen. Etterpå skal vi ned til henne i Hof, hvor vi skal være til onsdag. Håper på godt vær, og masse grilling! Gleder meg!

3 kommentarer:

Lene og Trond sa...

Me har någen spreke fedre ;)

Susanne sa...

absolutt! me har all grunn te å ver stolte!

Kine sa...

Så koselig! =) Du e blitt så huslige! =) Bake brød, boller og cupper! =D Glede meg te eg og har eget kjøkken og kan bjunna med sånnt! =D

Å så flinke pappe du har! =) Eg va desverre på jobb så fikk ikkje sett det eller vert i sandnes å sett på når de kom i mål heller... hmpf..