CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 23, 2009

Jeg er så;

KREATIV!

HAHA! I høst kjøpte jeg meg to lerret, olemaling, og fult utstyr til å male noen bilder til leiligheten. Men jeg må ærlig innrømme at jeg bare putta alt inn i et skap, og glemte det helt av. Igår malte Miriam et utrolig fint bilde, og det var da jeg kom på at jeg hadde jo utstyret i orden jeg og. Så idag dro jeg Bjørnar med meg ut på terrassen, og vi malte hvert vårt bilde, som skal henge ved siden av hverandre. Akkurat hvor vet jeg ikke enda, men det blir enten i stua, eller på soverommet. Bildene ligger nå ute til tørk, og jeg skal selvfølgelig legge ut bilde når de har kommet opp på veggen.

Alt man trenger for å male et enkelt bilde!

Dette er bilde jeg malte. Bjørnar sitt er nesten likt, men noe lysere i fargen.

4 kommentarer:

Miriam sa...

Gleder meg til å se bildene på veggen:)

Far sa...

Skall se at vi har fått en kunstner i familien.

Kine sa...

Så FINT! =) Å så sjønnt å finna på det sammen =) hadde eg aldri komt på å dra joakim med på en gang =) Elske å mala, men tror han ville misslikt det sterkt =S hehe

Susanne sa...

me koste oss! å eg tror bjørnar likte d kjempegodt, for han konne litt flere "teknikka" enn meg:P
hehe! anbefales!:D