CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 11, 2009

JobbJobbJobb!


Denne uka har jeg jobbet fulltid! Og jeg må si at det tar på! Jeg hadde liksom tenkt sånn, "yes, 9-16, fri hele ettermiddagen", men faktum er det, at det tar faktisk på å jobbe! Jeg fikk heller ikke tid til å gratulere men kjære Tante Jani med bursdagen igår, så derfor; Gratulerer med vel overstått!
Nå skal jeg ha meg en halvtime på sofaen, før jeg skal rydde til helga! Imorgen kommer Siren på besøk fra Sandnes, det blir moro!!!

2 kommentarer:

tante Jani sa...

Ja det er ikke bare bare å være "butikksjef" med lange arbeidsdager, og i tillegg huske på bursdager til hele familien på Vestlandet. Jeg er glad du husket meg i dag i hvertfall, med koselig hilsen både i blogg og på sms. Søte Bostonterriere, trodde du skulle fortelle at dere hadde fått hund, men ser ikke at du har nevnt noe angående det fine bildet ;-)

Ha en fin helg !
Klem

Susanne sa...

syntes bare at det var så søtt bilde;)