CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, juni 01, 2009

Pinsehelg!

Da nærmer pinsen seg over for denne gang, og jeg er klar for en liten oppsummering. Torsdag, fredag og lørdag jobbet jeg, og jeg har ikke annet å si om det enn at det var helt kaos. Vi har ny tilbudskatalog, og folk er helt ville.. Litt kjipt var det derfor at jeg på lørdag jobbet alene hele dagen. Selv føler jeg at kundene ikke alltid får tilstrekkelig med hjelp, noe som ikke er bra. Men det er dessverre ikke noe jeg får gjort med det..

Ellers gikk både fredag og lørdags kveld rolig for seg. Føttene mine verket, mildt sagt, så det var deilig å bade sitte ute på terrassen, drikke vin, og spise gode middager. Igår gikk også hele formiddagen til å slappe av på terrassen. Vi var en liten tur på Plantasjen, for å bytte ut den ene blomsten som Cecilie og Tonje plantet, bare.

I halv 6-tiden kom Minken og Nadia. Fortsatt satt vi bare ute på terrassen, men etterhvert fant vi ut at vi skulle grille. Så i 9tiden møtte vi Therese og Maria, og grilling ble det!


Minken nyter sola!

Det samme gjør Nadia.

Minken og Nadia dyppet føttene i Akerselva mens vi ventet på at grillen skulle bli klar.

Maria og Therese (i kjent positur) :P

Jeg klarte også å lure meg med på et bilde.

Nadia og Bjørnar.

Grillmesteren, The Mink!

Nadia tilbake på terrassen. Magnus og Jonas kom også.

Til slutt, Nadia som har funnet både skjerf og teppe for kvelden.

3 kommentarer:

tante Ja9 sa...

Ser ut som dere hadde en kjekk kveld, og sikkert mye varmere enn hos oss, her blåser det så mye.
Leste kommentaren din hos Iselin. Dersom du ble invitert, er jeg redd du ikke ville nå frem før det var slutt, du har litt for laaang vei !!!

Susanne sa...

her har det vært kjempevarm! satt ute til halv 1 inatt, før vi trakk oss inn, men fortsatt med terassedøren åpen!

hehe! har eksamen imorgen, så uansett om det bare tar 40 min med fly, så hadde jeg nok ikke kommet meg hjem.. men jeg gleder meg VELDIG til farfar's 80års dag!

tante Jani sa...

Ønsker deg lykke til på eksamen, håper det ikke blir så varmt i morgen da. Det er vanskelig å konsentrere seg i varmen. Hørte du skulle få Sandnes-besøk på onsdag-ettermiddag, det blir vel koselig !!!
Klem ;-)