CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, juni 22, 2009

Om 14 dager!

Yes, om bare 14 dager sitter vi nok på flyet til vakre Barcelona akkurat nå! Tiden flyr, og jeg må si at jeg gleder meg veldig til å komme meg til varmere strøk nå! De siste dagene har været vært greit her i Oslo, men ikke noe mer enn det liksom! Idag er det faktisk ikke så ille, bortsett fra at det blåser ganske kaldt.

Vi skal som nevnt tidligere ikke være i selve Barcelona, men i en by en liten time nord. Lloret de Mar heter ferieparadiset som vi har forelsket oss i! Selvfølgelig skal vi også inn til Barcelona, både for å shoppe, men også for å møte Nadia, gå i akvariet, se på la sagrada familia, og forhåpentlig vis også gå en tur i Gaudi-parken. Ellers skal vi nok bare nyte strandlivet, varmen, maten og alt annet som hører sydenlivet til! JEG GLEDER MEG!

Stranden i Fenals, som vi pleier å være på!


3 kommentarer:

Kine sa...

Åhr, Barcelona <3

Far sa...

Hei, ja du og Bjørnar er nok ikke de eneste som gleder seg til varmen, strandlivet, spisesteder, barer og så videre. Det blir nok noen besøk i en eller annen bar for å få med litt av Touren også.

Far sa...

Ja, det er nok ikke bare du og Bjørnar som gleder dere. Det gjør vi har på Sandnes også. Ser frem til strandlivet og mye god mat. Litt Tour må vi nok også få med.