CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 07, 2009

Sølvbryllup!

I helgen var visom nevnt i Risør. Vi kom ned tidlig på fredag, og brukte dagen i byen. Det samme gjorde vi lørdags formiddag, og jeg må si meg fornøyd med helgas handel! Vi ble sittende på Mottaket, hvor også Odd Andreas og Linn kom innom.

Om kvelden var det duket for fest. Vi kosa oss masse, med deilig viltgryte, og mange gode kaker. Dessverre for min del, var jeg veldig trøtt, så jeg gikk å la meg allerede i ett-tiden.
Vi dro nokså tidlig innover til Oslo idag. Bjørnar har eksamen i bedriftsøkonomi imorgen, og jeg skal jobbe. Håper dere har hatt en fin helg dere også. Under kommer noen bilder, men batteriet gikk på kameraet, så det ble ikke så mange.

Maren og Espen

Linn og meg

Noen av gjestene

Jeg fikk forresten også kjøpt meg åtte nye Gant putetrekk. To av hvert trekk. De ferskenfargede skal jeg bruke til utemøblene, så nå må bare go'været komme tilbake!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Så fine putetrekk, jeg vil også ha!:)