CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 02, 2009

Bryllupskake

Siden jeg har planene klare for det meste, har jeg også plukket ut bryllupskaken min. Kaken på bildet er det konditor Siren Haugland som har laget, og jeg synes den er helt utrolig, ubeskrivelig nydelig! Jeg har også hørt rykter om at kakene hun lager i tillegg smaker fantastisk, noe som er minst like viktig! Så jeg håper virkelig, at den gangen jeg skal gifte meg, så vil Siren, i tillegg til å være gjest, stå for kakebakingen!

4 kommentarer:

Kine sa...

hehe, eg og har funne kakebakeren min =D Hu lage FANTASTISKE kaker! Klare ikkje å bestemma meg for ka kaka eg vil ha =P ende vel opp med 17 forskjellige =P haha

maren sa...

veldig fine blogg =)

Siren sa...

Takk :) Så søde du e!! å selfølgelig vil eg laga kagå!! :D Å eg komme!! bare sei når å kor!! :D

Susanne sa...

haha, d blir nok ei stonn te, så du må iche glømma konditorkunstane dine i mellomtiå:P