CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 17, 2009

Hadeland Glassverk

Mandags morgen dro Miriam og jeg opp til Hadeland Glassverk. En utrolig koselig venninnetur, nydelig vær, men ikke så altfor mye som fristet å kjøpe. Mye av varene var annensortering, og det bar tingene preg av, altså, ikke noe for meg, som er utrolig nøye på slikt! Men jeg klarte selvfølgelig å få med meg noe hjem, to telysestaker, og to Rösti bakeboller (har en fra før som jeg er utrolig fornøyd med!). På vei hjem til Miriam dro vi innom Blåfarveverket, men de hadde selvfølgelig stengt på mandager. Typisk vår flaks! Vi endte derfor opp på Buskerud Storsenter, hvor vi spiste lunsj og tittet litt i butikkene.


Miriam foran et gammelt hus på Hadeland.

Vi koset oss med boller og kaffe på café'en på Hadeland.

Gårsdagen tilbragte vi i Tønsberg. Været var nydelig, så vi tuslet rundt i byen, på forskjellige interiørbutikker og på Farmansstredet kjøpesenter, før vi tok en delig lunsj på brygga. Etterpå fikk jeg omvisning i Holmestrand, et lite, koselig og idyllisk sommersted!

Nå er jeg hjemme igjen, og har egentlig bare sittet på terrassen å slappet av.
Tusen takk for en superkoselig tur, Miriam!:)

1 kommentarer:

Miriam sa...

Tusen takk du og:D
Kjempe kos, fikk lyst på flere kanelboller:P Uff for noen bilder!