CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 25, 2009

Bjørnar overrasker STADIG!

Plutselig ble Bjørnar veldig ivrig etter å begynne å pakke. Jeg for min del, satt på verandaen å spiste kveldsmat, og var ikke særlig interessert! Begynne å pakke en uke før vi drar, det gjør ikke jeg engang! Spesielt ikke når det er så fint vær her hjemme, og vi gjerne må bruke sommerklærne frem til vi drar. Etter mye om og men, og litt inngåelse av kompromisser, tok vi heisen ned til boden, og fikk løftet frem kofferten. Vel oppe i leiligheten igjen, åpnet jeg den opp, mens Bjørnar gikk for å hente badehåndklærne vi hadde blitt enige om å pakke.

Jeg så fort at det var noe som ikke var som det skulle i kofferten. I skoposen lå det nemlig et eller annet. Jeg trodde selvfølgelig bare at det var noe vi hadde glemt å pakke ut forrige gang vi hadde brukt den. Men der tok jeg sannelig feil!


I skoposen lå det nemlig en pakke....


Jeg skjønte selvfølgelig hva det var, og jammen hadde jeg rett! DKNY-klokka jeg hadde ønsket meg "i over en uke"!

Gutten min slutter ALDRI å overraske!

Tuuuusen takk!!!

4 kommentarer:

Miriam sa...

BORTSKJEMTEN! super fin klokke:D

Iselin sa...

Ja Bjørnar skjemme deg litt bort, hihi men d fortjene du vettu:) Kjempe fin klokka forresten :)

Anonym sa...

Gu for ei tøffe klokka - eg ska se om de har ei te 5 euro i klokkesjappå i Lloret ...

Kine sa...

Gaaaaad! =) heldigen deg!!! =D Eg får kje pakker lengre med mindre det e bursdag =( hehe men får så mye aent heila tiå =P haha eller jo, i dag fikk eg en sånn dingseboms te å ha på vannslangen i stallen, med ulike funksjoner og stråler osv.. =P hehe