CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 25, 2010

Er vi matrialistiske?

I det siste har jeg fått en del kommentarer om at vi kjøper alt for mye, sett i forhold til at vi begge er studenter. Ja, jeg har til og med fått en kommentar om at å komme inn på bloggen vår, er som å komme inn på en Ebay-side. Jeg vil bare gjøre det klart for dere at vi aldri har kjøpt noe vi ikke har hatt penger til. Vi har aldri brukt kredittkort, eller lånt penger av noen. Vi prioriterer bare å bruke pengene våre på materielle ting, fremfor å for eksempel drikke de opp på byen.

Vi liker begge å ha det fint rundt oss, og Bjørnar har derfor skaffet oss tekniske ting som hjemmekino, to flatskjermer, mobiler, PC'er, Nintendo wii og DS, PS3, Nespressomaskin og Tivoliradioer. Jeg elsker interiør, og siden jeg også jobber på Kitch'n har det vært naturlig for meg å bygge opp en samling av vinglass, karafler og det meste et kjøkken skal inneholde. Vi ser på dette som investeringer. Selv hadde jeg ingenting annet enn klærne mine når jeg flyttet til Oslo. Vi har hele tiden holdt øye med tilbud, og valgt de løsningene som lønner seg for oss. Kanskje har vi valgt kvalitet fremfor kvantitet, men det er vårt valg og vi står for det!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Kem så har skreve at virke så ei ebaysia?? off d va bare teit! Eg elske å lesa om d dokke kjøbe, for eg vett dokke kjøbe isje bare for å kjøba og du tenke allti igjønå før du kjøbe og spør oss lesere om råd. Så vil sei at du tenke deg om fust. Sånn så me den VIPP serien. Og d at du har stil og gjerna kjøbe 1 ting så e dyr istedenfor 10 billige e jo bare smart. Lønne seg jo i lengden! Ingen må underprioritera studenter, dokke jobbe jo begge to utenom så dokke har jo penger.

Forsett og blogg om interiøre du kjøbe t kjøkkene og stuå osv.
Ikke hør på di så seie at d virka så ei ebaysia, d blei rett og slett for domt.

Stå på Susi!<3

Iselin sa...

SV: Prøve så godt eg kan:D
Ja hvis d isje komme ei store askesky den dagen me ska reisa, men får håba på d besta :D