CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, april 13, 2010

Gi meg styrke!

Ok, det var kanskje å ta litt i, men jeg er helt tom for idéer om hva jeg kan blogge om. Det er nydelig vær, men hva hjelper vel det når vi har vært buret inne på skolen hele dagen både igår og idag, for ikke å snakke om morgendagen som også blir lang? Jeg er heller ikke flink nok til å ta med meg kameraet rundt forbi, og om jeg har det med, blir det sjeldent tatt bilder. Og personlig liker jeg ikke innlegg uten bilder.
Jeg er vel heller ikke alene om å være mye ute om dagen. Jeg ser jo på besøkstelleren at det er ferre innom. Og forståelig er det, hvem gidder vel sitte på pc'en på sånne flotte vårdager?

Ellers venter jeg fortsatt på lampene, men de er på vei. Taklampen blir ikke hengt opp med det første, men den er jo så klassisk at den går ikke akkurat av moten over det neste året. Vi planlegger faktisk å flytte til Sandnes om et år (når Bjørnar er ferdig med bacheloren sin). Jeg er jo ferdig til sommeren, så da får jeg et år å gjøre akkurat hva jeg vil på. Og tro meg, jeg har mange planer. Ikkeminst må vi finne ut, og planlegge hvor vi skal bo. Neste år kommer til å bli spennende!

0 kommentarer: