CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 21, 2010

Tre-og-et-halvt-år!

...................... Jaaaaada, vi er såååå glade i hverandre!

Idag viser kalenderen den 21. april, hvilket betyr at Bjørnar og jeg har vært sammen i tre og et halvt år! Tiden har gått så utrolig fort! Jeg har vært så heldig som har møtt akkurat denne gutten, og ikkeminst familien hans. Jeg kunne aldri bedt om en bedre svigerfamilie. De har tatt meg imot med åpne armer alle sammen, enten det er nær eller fjern familie. Det hjelper på for en sjenert jente som meg!
Vel, nå er Bjørnar på trening, og jeg skal spise litt lunsj før vi begge skal på skolen til 17.15. Ikveld skal vi lage god biff, med mandelpotetpuré til. Kanskje finner vi en morsom film, eller noe gøy på tv også. Vi skal iallefall bare kose oss, og slappe av!

Pleier dere feire månedsdager, halvårsdager eller bare årsdager? Eller kanskje ingen av delene?

0 kommentarer: