CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, april 17, 2010

Singelmiddag

Ryggen er så som så, jeg kjenner at den er der, for å si det sånn. Idag tok jeg forøvrig tipset fra sykepleier Janniche, om å bevege meg litt rundt, slik at ikke ryggen stivnet helt. Turen gikk på Rimi, for å handle middag. Tror dere ikke ryggen låste seg helt på vei ned trappen? Jeg må ha sett helt rar ut der jeg sto og kavet med megselv for å komme meg videre. Runden inne på Rimi gikk "fort og gale", for å si det sånt, og det eneste jeg endte opp med var en pakke med kyllingfilet. Noe å ha til satset jeg på at vi hadde hjemme. Det hadde vi heldigvis. Så etter litt hvile, og pasta, kylling og saus som måtte koke segselv ble det middag på meg. Nam!
Nå skal jeg fortsette med det jeg begynte på tidligere idag, nemlig å ligge på sofaen. Haha!

Hva pleier dere lage til middag når dere er alene?



2 kommentarer:

Lille Søss sa...

Offf, ikkje mye bra d der me ryggen sdin! Kjenne t d, e heilt forferdeligt! men ikkje la ver å beveg deg, d e mitt tips og :)

Vettu ka?! D e ikkje bare deg d skjer kjedelige ting me..! Vår kjære lille handlevogn ville ikkje starta!! Eg sko hjem fra linn, å den nekta! batterie va flatt!

Susanne sa...

eg såg d på facebook! ka skjedde? hadde du glømt å skru den av, elle?:P