CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 21, 2010

Jippi!

Inatt drømte jeg at jeg fikk en hvit Iphone av Bjørnar i "tre-og-et-halvt-års-gave". Og jammen er jeg sanndrømt!

Tidligere idag ymtet han frempå at mobilene vår var begynt å bli veldig gamle (vi har begge HTC Diamond, kjøpt for ca 2 år siden). Hans låser seg i tider og utider, mens min sier at jeg har 1 ny melding, uten at jeg har det. Han foreslo videre av vi skulle kjøpe oss hver vår Iphone. Det passet jo ypperlig med at vi "har bursdag", så jeg bestillte en sort 3GS, 32GB til Bjørnar, og han en tilsvarende i hvit til meg!

Gjett om vi er superglade!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dere handler mye.. Men mye fint altså! Jeg ønsker meg også en iphone....

Anonym sa...

Enig med anonym.. dere handler mye.. og dyrt.. hvordan har dere råd når dere begge er studenter? men dere har god smak.. det skal dere ha =)

Susanne sa...

Hei dere to!

Vel, først må jeg bare si at vi aldri bruker penger vi ikke har:) Har aldri handlet på kreditt, eller lånt penger av andre. Og vi jobber jo begge to, i tillegg til studiene.

Vi prioriterer å bruke penger på det vi har lyst på, og ting vi liker:) i tillegg sjekker vi opp de beste alternativene for oss-altså hvordan man kan få tingen rimelist. Vi holder også øye med tilbud og sånt.

Morå sa...

Velkommen i Iphoneklubben begge to ! Gled dere, dette er noe helt annet enn HTC ....

Susanne sa...

ja, mamma, me glede oss veldig!:)

Iselin sa...

Dokke matche allti, men d e så søtt så forsett me d :D