CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 22, 2010

VIP(P) - Very Important Products?

Jeg begynte såvidt på helgevasken idag. Siden jeg fortsatt ikke er heeelt godt i ryggen, har jeg funnet ut at jeg denne uken skal ta ett rom hver dag. Først var det badet som sto på listen. Siden jeg helt har glemt å legge ut bilder av VIPP produktene jeg kjøpte i Danmark, kommer de her. Jeg må si at jeg er superfornøyd, men mine gamle favoritter har fortsatt si plass fordet! Angrer heller ikke et sekund på at vi valgte stål. Pedalbøtten er vi spesielt fornøyd med. Den er laget med en mekanisme som gjør at lokket lukkes forsiktig igjen, istedet for å "smelle igjen", som andre pedalbøtter gjør. Det finnes også egne søppelposer til alle VIPPs pedalbøtter, noe som gjør at man ikke trenger å slite med brødposer eller alt for store handleposer!

Happyness!

0 kommentarer: