CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, april 05, 2010

Familiemiddag

Igår var hele Aareskjoldfamilien, med unntak av en syk farmor, på Sola Airport hotell å spiste deilig middag. Som alltid koset vi oss, skravlet og lo. Når vi kom hjem så mamma og jeg en DVD fra da jeg var liten. Mine to første år som farfar filmet da de passet på meg. Det var utrolig morsomt å se tilbake på, og jeg håper virkelig at jeg kan få lagt ut noen klipp her på bloggen.

Nå har min siste dag i Sandnes kommet for denne gang, og vi skal ha middagsgjester. Jeg har pakket, og alt er klart til å dra tilbake til hverdagen. Jeg gleder meg til å vise dere alle skattene jeg fant i Danmark, og ikkeminst hva påskeharen hadde gjemt i egget mitt! Hihi!

1 kommentarer:

Farfar sa...

Det er noe som går igjen i Aareskjold familien, det er når vi alle er samlet vi virkelig koser oss enten det er jul eller påske! Gleder oss eldre at også de unge syntes om det!